W MEDIACH - FELIETONY | ARTYKUŁY | OPINIE |

 

ARTYKUŁY:

"Biznesowe znaczenie namingu" - Signs.pl

"Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e" - Portalmedialny.pl

"Naming - sztuka projektowania nazw" - NowyMarketing.pl

"Przydomek sukcesu, czyli jak nazwać firmę?" - AD Monkey.pl

"Marka - kluczowy element wizerunku przedsiębiorstwa" - Magazyn "Law Business Quality"

"Jak stworzyć nazwę, która zapewni rozpoznawalność?" - Portalmedialny.pl

"Naming - przestrzeń dobrze zaaranżowana." - NowyMarketing.pl

"Jaka powinna być dobra nazwa dla firmy?" - Interaktywnie.com

"Krzysztof Koczorowski o nazwach nowych stacji dostępnych w ramach telewizji naziemnej" - Portalmedialny.pl

"Nazwa nie czyni inwestycji." - Otodom.pl

"Naming - jak wykreować markę?" - Portalmedialny.pl

"Jak przywołać świąteczne skojarzenia?" - Interaktywnie.com

"Warto się wyróżniać, ale nie za wszelką cenę." - Magazyn "TV Lider"

OPINIE / KOMENTARZE:

„Brak zaskoczeń i uniesień" / Branding - podsumowanie 2021 roku - PRoto.pl

„Najlepsze i najgorsze rebrandingi 2020 roku" / Branding - podsumowanie 2020 roku - PRoto.pl

„Duże zmiany, różny efekt” / Branding - podsumowanie 2019 roku - PRoto.pl

„Ewolucje zamiast rewolucji" / Branding - podsumowanie 2018 roku - PRoto.pl

„Mijający rok upłynął pod znakiem… strzałek” / Branding - podsumowanie 2017 roku - PRoto.pl

Branding - prognozy 2017 - PRoto.pl

Branding - podsumowanie 2016 - PRoto.pl

Raport Interaktywnie.com: Agencje Brandingowe 2016

"Bez krwi i zła, które czyhają w serwisach informacyjnych...." - Interaktywnie.com

FELIETONY:

"Stereo-typ" - NowyMarketing.pl

"Marka to ja!" - Marketingprzykawie.pl

"Imię Sukcesu" - Miesięcznik "Poznański prestiż"